Տարվա անփոփում -հաշվետվություն

Ահա վերջանում է այս տարին՝ երկրորդ կիսամյակը, որ մեզ համար եղավ իրար ճանաչելու, ճամփորդելու, գիտելիքներ ձեռք բերելու մի նոր փուլ: Այդ փուլում մենք սովորեցինք հարգել միմիյանց, հարգել ուսուցիչներին, ընկալել նրանց ասած ամեն մի նախադասությունը:

Մասնակցել եմ Ճամփորդյությունների,  որով ես կարողացա ճանաչել բնության նորովի գաղտնիքները կարող եք  աստեղ գտնել

  • Photo by @a__sofi____ on September 24, 2020. Image may contain: 1 person, standing, shoes and outdoor.

Իմ մասնակցությունն եմ ունեցել ֆիլմերի քննարկման նախագծերին, որոնք  ինձ ուղղակիորեն ապշեցրել են: Ամենինչ,  անքան գեղեցիկ էր  յուրօրինակ, մթնոլորտի ջերմությունն, որ պարուրվել էր մեր գեղեցիկ հարցերի մեջ, ուզում եմ շնորհակալություն հատնել նախագծի ստեղծողներին,  որոնք մեզ մի շարք հետաքրքիր ֆիլմերի բացահյտումներ արեցի:Պատումները կարող եք գտնել այստեղ:

  • Photo by @a__sofi____ on December 07, 2020. Image may contain: one or more people.
    Մասնակցություն եմ ունեցել մասնագիտական առարկայի մի շարք նախագծերի , որտեղ մենք   ճանփորդ ենք : Լուսանկարչություներ ,որոնք այքան հետաքրքր են անցել մեր շուրջ կատարվող ամեն բան մենք նկարների միջոցով փորձել ենք հին շենքեր բացահայտել,կյանքի կոչել հին իրեր : Ուզում եմ իմ շնորհակալություն հայտնեմ Ընկեր Սուսանին,  որ արաջին կուրսի ուսանող լինելով ես կարողացա իմ մասնագիտության մեջ մի փոքր հմտանալ կարող եք գտնել աստեղ:

Այս տարին ուզում եմ համարել հաջողված քանի,  որ մեծ սիրով հաճախեցի հաստատություն,ոգևորեց  ինձ պարը,տվեց տրամադրություն, և հյուսով եմ մինչև տարեվերջ կշարունակվի տպավորությունս պահպանվել:

  • Photo by @a__sofi____ on September 16, 2020. Image may contain: one or more people and indoor.

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *