Իներցիա,Զանգված,ԶանգվածՓողազդեթյուն,ՈՒժ:

  • Իներցիա-իներցիա է կեչվում այն երևույթը երբ մարմինը առանց արտաքին ուժերի ազդեցության կատարում է շարժում:

 

Breve historia sobre la ley de la inercia - Escuelapedia - Recursos  Educativos

 

 

օրինակ -երբ մենք  վազում ենք ու կանգնում են դեր մի փոքր վազում ենք նոր կանգնում կամ ճոճորան մենք մեկ անգամ օրօրում ենք եվ նա ինքնիրան գնում գալիս

  • Զանգված դա առարկայի իներտության աստիճանե:

 

  • փողազդեթյուն է կոչվում մեկից ավելի ազդեցությունը իրաի վրա ինչի հետեվանքով փոխվում է այդ մարմիների ուզությունը ուղություն,արագություն:

 

 

Ինպուլս է կոչվում մարմնի զանգվածի և արագության արտադրյալ p=m x v

  • ՈՒժ-մարմիների փոխազդեցության ժամանակ հարկե նշել ուժ հասկացությունը:ուժ դա մարմիների փոխազդեցության աստիճանե նշանակում ենք F:
  • ՈՒժերի  համազոր է կոչվում այն ուժ որ ցույց է տալիս մարմնի վրա ազդող ուժերի հանրագումար կամ տարբերությունը:
  • Տնային հանձնարարություն կազմել ուժերի համազորով  երեք խնթիր հավելել այն գծագրով:
  • մարմնի վրա ազդում է ուժ:

խնդիիրես եվ իմ ընկերհին քասհւմ ենք պարանը մեր կողմ իմ քաշը 45 կիլոգրամ ընկերհունս 50կիլ քուրիկս նույնպես քաշում է պարանը իր ընկերոըհու հետ քուրիկիս քաշը 25կլոգրամ է իսկ ընկերհունը 70կլոգրամ:

45+50=95 իմ ու ընկերուհուս քաշ միյասին

25+70=95քուրիկիս ու նրա ըներուկերհու քաշը

պար կմնա տեղու ր ոչմեկս շատ չենք կարող քաշել

խնդիր

ես հրում եմ աթոռը քուրիկսել է հրում աթոռը իմ քաշը 60 է քուրիինս 55 բայց նրանք մեկ դեռքով օգնում է մարիկս

60+50=110 մարկիս դեռքնել օգնում է քուրիկիս եվ աթոռը գալի երեէ ինձ վրա;

ես քուռիկիս մարկիս հարիկյս տատիկս քաշում ենք պարանը  ես և տատիկս  քաշում եմ ներքև քուիկս և հարիկս քաշում է մյուս կոզմ:

իմ քաշը_40 է                                                                             40+80=120կիլոգրամ

Տատիկս քաշը-80րճ կիլոոգրամ է

հարիկս քաշը ևճ74կիլոգրամ է                                                74+60=134կիլոգրամ

քուիկիս քաշը -60ձջ կիլոգրամ է

պատասխան քուրիկս ու հարիկս իրենց կոմ են քաշոււմ պարանը

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *