SWOT( Վերլուծություն)

 

Այսօր դասի ընթացքում արեցինք SWOT վերլուծություն, կազմված է`

Ուժեղ կողմեր Թույլ կողմեր
1) Ունեմ առաքում Անվստահություն մարդկանց կողմից
2) Ունեմ դիտորդներ Ապարտճանաչություն
3) Հետևորդներ( սեգմենտ) Խոչընդոտներ
4) SMS հաճելի բլոգ( նկարներ) 1) Բացասական կարծիքն
5) Սթորի դիտորդներ
6) Միյան օնլայն չէ, այլ ունեմ օֆլայն մասնաճուղ։
Հնարավորություններ
1) Ճանաչում ձեռք բերել
2) Բիզնես տարբեր սոցիալական հարթակներում
3) Ազգային և Գլոբալ վաճառքի իրականացումն
4) Գովազդի գնում

 

Վերլուծական (Ուժեղ կողմեր)

  •  Ունեմ առաքում, որ կարող եմ իրականացնել տարբեր երկրներով։ Մարզերով որ կարող է իր մեջ ներառել բոնուսներ։ Այդ պատճառով ես փորձում եմ զարգացնել այդ ուժեղ կողմը, ճանաչում ձեռք բերելով ես կարողանում եմ բոլորի ուշադրություն գրավել դեպի իմ բիզնես։
  • Ունեմ 200.000հետևորդ որոնք ինձ դիտում են ապահովումն։ Եվ ես սթորիների միջոցով կիսվում եմ իմ նոր ապրանքատեսակով, ակցիաներով։ Մարդիք տան պայմաններում հետաքրքրվում են իմ ապրանքատեսակով։ Եվ ես փորձում եմ սթորիներիս ավելի հաճելի սարքել, 2 ժամ մեկ տեղադրել։ Հարց ու պատասխանի շնորհիվ լսել նրանց դրական և բացասական կարծիքները։
  •  Ունեմ այլ երկիր առաքելու հնարավորություն, Գլոբալ տարածում։ Այս ուժեղ կողմը ինձ հնարավորություն է տալիս, այն հետևորդները որոնք երկրից դուրս են, սակայն ուզում են իմ վիտամիները ձեռք բերել կարող են պատվիրել այլ երկրից։
  •  Սիրուն էջ։ Մարդկանց մոտ վստահություն առաջացնելու համար, գեղեցիկ նկարների միջոցով ներկայացնում եմ իմ նոր ապրանքատեսակը։ Նրանց հաղորդում թե ինչ օգտակարությունը ունի այս վիտամինը։ Ում է անհրաժեշտ։

 

Թույլ կողմեր( վերլուծություն)

  •  Քանի որ բիզնես օնլայն է մարդկանց մոտ անվստահություն է առաջացնում։  Որ պատվեր չի հասնի, կխափեն գումարս կվերցնեն ապրանք չի հասնի տեղ։ Այդ պատճառով ես փորձում եմ միշտ հասանելի լինել սոցիալական հարթակում, պատասխանել նամակնեըին բավականին շուտ քանի որ այն վստահություն է հաղորդում մարդկանց։
  •  Քանի որ հնարավոր չի միշտ հասանելի լինել սոցիալական հարթակում։ Եվ պատասխանել բոլորի նամակներին։ Մարդիք անվստահություն են հայտում քեզ,նամակներով,քոմեթներով։ Այդ պատճառով ես վատ քոմեթներ չեմ հեռացնում և թողնում եմ մարդիք արտահայտվեն, լսել նրանց թե դրական թե բացասական կարծիքը։ Եվ փորձում եմ ուղել, ավելի լավ դարձնելով բիզնեսր։

 

Հնարավորություն ( վերլուծություն )

  • Հնարավորություն ունեմ սոցիալական տարբերում կյաքերում հանդես գալով ճանաչում ձեռք բերել, տարբեր տարատարիք մարդիք ինձ դիտում են։ Տարբեր սոցիալական հարթակում նրանց հետաքրքրող վիտամինները տարածել։ Ճանաչում ձեռք բերելու համար սկզբում նվեր ուղարկել, լսել նրանց կարծիքը։ Հասկանալ որ ժամերին է կայքը ավելի հասանելի։
  • Հնարավորություն ունեմ ապրանքս վաճառել այլ երկրներում արտահանել և հնարավորություն ձեռք բերել բիզնեսը ընդլայնել։
  • Որպես տիրույթըս աճի, դիտողականացունս մեծանա կարող եմ գովազդ գնել հայտնի բլոգերից, կամ հեռուստալիքից։ Որի շնորհիվ ես ձեռք կբերեմ ճանաչում մարդիք կսկսեն հետևել ինձ։

Բացասական կարծիք վերլուծություն

  • Կարող է խոչընդոտ հանդիսանալ այն փաստ, որ հնարավոր չէ բոլորին պատասխանել: Եվ նրանք կարող են իրենց նեգատիվ կարծիքը քո էջում սփրեն։ Ու արգելափակել հնարավոր չի, ինչպես նաև բոլորին գոհացնել։ Այդ պատճառով ես բարհամբուր եմ ավելի լինում և վատ կարծիքների դեպքում չեմ վիճում այլ ավելի լավ եմ վերաբերվում։

 

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *