Հարցման ամփոփում

«Սպորտը մեր կյանքում»

 

Նախագիծ այստեղ

Հարցումը իրականացվել է օնլայն տարբերակով։ Հարցմանը մասնակցել է 52 մարդ։ Տևողությունը 1 ամիս։ 

Հարցման ակտիվ մասնակցություն են ցուցաբերել կանայք։ Հարցման արցունքներից պարզ դարձավ, որ մեծամասնությունը սիրում են զբաղվել սպորտով և մեծամասնությունը այն կարևորում էր։ Պրոֆեսիոնալ մարզադպրոցում երեխաները, որոնք զբաղվում էին ատլետիկա սպորտաձևով, բոլորը խորհուրդ էին տալիս մարզվել միյանաշանակ, լինել առողջ։ Շատեր մարզվում էին, գեղեցիկ արտաքին ունենալու համար, իսկ  մյուսները կարևորում էին առողջ ապրելակերպը։ Ինչպես ասում  են `<<Առողջ մարմնում, առողջ հոքի>>։ Բաց հարցման շնորհիվ պարզեցինք նրանց կարծիքը սպորտի մասին։

Բասկեբոլով սպորտաձևով զբաղվող աղջիկը

<< Ես սիրում եմ սպորտը: Գիտեմ լիքը տեղեկություն և հաճույք եմ ստանում մարզվելուց: Եվ ուզում եմ բոլորս մեր կյանքի կարևոր  մասը սարքենք սպորտ: Զբաղվենք մեզ լիարճեքություն պատճառող սպորտով, որը իմ դեպքում բասկետբոլն է >>:

Շնորհակալություն եմ ուզում հայտնեմ բոլորին հարցման մասնակցելու և ինձ աջակցելու համար։

Գերակշռում է, մարդկանց քանակ որոնք զբաղվում եմ սպորտով։

Մեծամասնություն սիրում է մարզվել-75%

Չեն սիրում մարզվել-19,2%

Մարդկանց մեծամասնությունը նախընտրում եմ մարզվել շաբաթական 3-4անգամ -42,3%

Ամիս մեկ անգամ նախընտրում են մարզվել -21,2%։

Իսկ ամեն օր-11,5%

Մեծամասնություն չգիտի հետաքրքիր փաստեր սպորտի մասին։

Մեծամասնություն նախընտրում է զբաղվել սպորտով-44,2%

Սիրում եմ մարզվել-40,4%

Պրոֆեսիոնալ-15,4%

Հարցերին պատասխանել են մանգաիտությում ունեցող մարդիք-69,6%

Հիմնականը-15,2%

Միջնակարգ-8,7%

Բարձրագույն-6,5%

Բավականին շատ մասնակցություն ցուցաբերել-65,3%

Տղաները-34,7%

 

Բաց հարցեր

Կարևոր է արդյոք, որպեսի մարդիք զբաղվեն սպորտով և ի՞ նչու

 

  • Այո,քանի որ սպորտը կոփում է մարդկանց և դարձնում ավելի առողջ
  • Այո, շատ կարևոր է, որովհետև այն երկարացնում է կյանքը։ Հնարավոր է դուք շատ չեք զբաղվում սպորտով, բայց հասարակ հեծանիվը կարող եք քշել և ստանալ բավականություն։
  • Այո կաիևոր է։ Լավ կազմվածք և առողջություն ունենալու համար։
  • Դե ավելի երիտասարդ և ուժեղ կմնան
  • Այո, գեղեցիկ կազմվածք և առողջ մարմին, երկար կյանք
  • Այո, առողջ լինելու համար
  • Այո կարևոր է, քանի որ սպորտի շնորհիվ մարդիկ լինում են առողջ: Խնդրում եմ հաճախ զբաղվեք սպորտով, որպեսզի ձէր մարմինը կոպված և առողջ լինի
  • Եսիմ
  • Շատ կարևոր է: Ունենում ես կոփված մարմին և առողջ ապրելակերպ:
  • այո,քանի որ սպորտը օգոիտ է բերում մեղզ և այդքան էլ դժվար չէ
  • Սպորտը շատ մեծ դեր ունի մեր կյանքում, քանի որ այն ամրացնում է կամքի ուժը և կոփում է մարմինը:
  • Այո որպեսզի ունենան առողջ օրգանիզմ։
  • Այո կարևոր է, քանի որ դա իրենց առողջությունն է
  • Առողջության համար։
  • Որպեսի ուժ ունենան և ավելի շատ էներգիա
  • Այո, հիվանդություններից խուսափելու համար։
  • Կարևոր է, քանի որ բոլորս առողջ կլինենք։
  • Կարևոր է, որովհետև դա օգնում է մարդուն ավելի լավ զգալ իրեն
  • Այո , կլինենք ավելի առողջ:
  • Այո, կարևոր է։ Մարդու մարմնին անհրաժեշտ է ֆիզիկական ակտիվություն, քանի որ անբավարար ֆիզիկական ակտիվությունը կարող է մեծացնել սրտի հիվանդությունների, գիրության, արյան բարձր ճնշման, արյան բարձր խոլեստերինի և 2-րդ տիպի շաքարախտի վտանգը:
  • Այո շատ կարևոր է,թ՝ե առողջության թ՛ե ֆիզիկապես մարզվելու համար։
  • Այո քանի որ նրանք դառնում են առողջ, Իսկ առողջությունը շատ կարևոր է։
  • այո ինձ համար սպորտն շատ կարևոր է,և մարդիք էլ պետք է զբացվեն առողջ կյանք վարելու համար և ոչ դա է պատճառն,դրանք շատ են սակայն ես ասացի կարևորներից կարևորը:
  • Իմ կարծիքով, եթե բոլոր մարդիկ զբաղվեն սպորտով ապա մարդիկ ավելի երկար կապրեն:
  • Այո, շատ կարևոր է, քանի որ սպորտով զբաղվելը մարդուն հնարավորինս առողջ է պահում։
  • Նախ սկսենք նրանից, որ սպորտը մարդու կյանքում շատ կարևոր դեր է խաղում: Եթե մարդը մանկուց զբաղվում է սպորտով, ուրեմն այդ մարդը կլինի շատ կոփված և աշխույժ: Նաև սպորտը փոքր-ինչ բարձրացնում է տրամադրությունը: Սպորտի շնորհիվ մարդիկ հասնում են շատ բարձր արդյունքների և հաջողությունների: Սպորտի շնորհիվ մարդիկ քիչ են հիվանդանում: Ես զբաղվում եմ սպորտով, իսկ ավելի կոնկրետ` վոլեյբոլով։ Ես զբաղվում եմ վոլեյբոլով, որովհետև դա իմ նախասիրությունն է, համ էլ ես ուզում եմ կոփված լինել և չհիվանդանամ։
  • Որպեսսզի ունենան առողջ մարմին, ունենան հաջողություններ, ունենան հնարավորություն պտտվել տարբեր երկրներով:

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *