Մինի շուկա

 

Այսօր բավականին հետաքրքիր դաս ենք ունցել։ Ամփոփել ենք այն ամենը ինչ սովորել ենք: Եվ գործնականում օգտագործել մեր սովորածը։ Ծախել  իրերը մեր դասընկերների վրա ։ Քնարկելով + և – ։ Զեղչեր կատարել, առաքում, վստահություն ներշնչել, որպեսի մեր ընկերները գնեն մեզնից։ Այնքան հետաքրքիր էր երբ մեզ մեր ապրանքների  վերաբերյալ հարցեր էին ուղում։ Մենք գովում ու գովաբանում էինք մեր ապրանքների, նշում  դրական կողմերը։ Ինչպես նաև բացասական, ներկայացնում մեր գործունեյության ծավալի հետ:

Ես վաճառում է այս զարդ

 

 

<<Իմ բիզնես ես առաջարկում եմ զարդարվեստով զբաղվող կանանց, ուսանողներին։ Ես իմ թիրախ ընտրել եմ ուսանողներին։ Այս ուլուքները ունեն լայն տեսականի։ Գույները, չափսերը ընտրում էք դուք։ Ի°նչպես նաև մեր գործարանից, եթե գնեք ավելի էժան կլինի քան խանութից։ Ո°րպեսի ավելի լավ ծանոթանաք որակի հետ, քանի որ ես սկսնակ բիզնեսմեն եմ։ Ուսանողներին, որոնք զբաղվում են զարդարվեստով, սկզբից անվաճար նվեր կստանան, որպեսի նրանք ծանոթանան իմ աշխատանքի հետ ի°նչպես` նաև աշխատեն։ Ակցիա գործում է խանութնում, տոն օրերին և ի°նչ պես նաև գործում  է առաքումնեը Երևանի տարբեր մարզեըում>>:

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *