Skip to content

Նախագիծ-Սեբաստացու օրեր․ ընթերցարան

  • Երևանը իմ աչքերով
Երևանն իմ քաղաքն է: Երևանը բոլորիս քաղաքն է, մեր տունը, մեր օթևանը: Այն ամեն օր փոխվում է. նրանոր շինություններ են ավելանում, կառուցվում են բարձրահարկ շենքեր, կանաչապատ տարածքները շատանում են: Օրեցօր մեր քաղաքը ավելի է գեղեցկանում : Դրա հետ մկտեղ մեր քաղաքում կան բաներ, որոնք ինձ դուր չեն գալիս. աղբի նորանոր կույտերի առաջացումը, ինչը շատ ակտուալ է մեր երկրում:  Ցանկացած տեղ կարելի է տեսնել աղբի թափոններ, որոնք երբեք չեն մաքրվում: Այդ ամենի մեղավորը հենց մեր քաղաքացիներն են : Նրանք են աղտոտում մեր միջավայրը: Դուր չի գալիս նաև քաղաքի երթևեկությունը, որովհետև շատ անկանոն է: Վարորդների անուշադրության, արագ վարելու պատճառով զոհեր են լինում :  Ինչքա՞ն կարելի է: Օրերից մի օր պետք է վերջ դրվի այս ամենին: Այդ պատասխանատու գործը թողնենք ժամանակին:ԷՐԵԲՈՒՆԻ-ԵՐԵՎԱՆ 2799» ՄԻՋՈՑԱՌՈւՄՆԵՐԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈւՅՑԸ

Ինչքան էլ լինեն շատ երևույթներ, որոնք ինձ դուր չեն գալիս, մեկ է, մեր քաղաքում կրկնակի են լավ և գեղեցիկ երևույթները, որոնք էլ ես սիրում եմ :Հայաստանը ռադարից այն կողմ.2020թ․-ի համար 10 լավագույն նոր ուղղություններում է ներառվել Հայաստանը

 

  • Հայաստանը իմ աչքերով

Մեր մայրաքաղաքն օրեցօր փոխվում է: Դիտելով հին լուսանկարները՝ դժվար է պատկերացնել, որ դրանցում նույն քաղաքն է պատկերված: Հին շինություններից որոշները պահպանվել են եւ վերականգնվել, սակայն մյուսները քանդվել են` թողնելով միայն հուշեր եւ լուսանկարներ:  Երեւանից կորում են պատմամշակութային արժեք ներկայացնող հին շենքերն ու փողոցները, թամանյանական Երևանից, ըստ էության, ոչինչ չի մնացել՝ հներին փոխարինելու են գալիս նորերը: Քանդեցին վերակառուցելու նպատակով, իսկ ու՞ր են այդ քանդված շենքերի քարերը, որտե՞ղ և ե՞րբ են կառուցելու:

  • Կրթահամալիրը սեբաստացիների աչքերով

Կրթհամարին բավկանին զարգացնող ուղություներ է մեզ առաջարկում ,որտեղ մենք մեր միտքենք  արտհանում հաճակախակի են  կազմակերպվող ,քննարկումները զարգացվում է սովորողների բանավոր խոսքը,ինքուրույն մտածելակերպը:Կա մարզաձևերի լայն ընտրանի որոնք կարող ենք մենք ընտրել :Կան մի շարք ծեսեր որոնք  նշվում են կրթհամալիրում:Ճափորդություներ որոնք անցնում են շատ ուսուցանող: Հետաքրքիր լավ անձնակամ հաճելի մթնոլորտ:

ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ

 

  • Արատեսն իմ աչքերում

Ցավոք ես չեմ մասնակցել այս նախագծին:

 

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to toolbar